W dniu 24 września 2021 roku odbyło się spotkanie uczniów klas drugich naszego Liceum z Panią Rzecznik Praw Konsumenta – Jadwigą Rojek. Uczniowie dowiedzieli się kto jest nazywany konsumentem. Pani Rzecznik przedstawiła uczniom jakie mają prawa, jako konsumenci. Wyjaśniła także różnice między rękojmią, a gwarancją. Zgodnie z tematem spotkania, uświadomiła uczestników, że konsument, przynajmniej teoretycznie, jest „królem rynku”.
AUTOR
Jacek Adamiec
Nauczyciel języka angielskiego
465 wpisów
Możesz również polubić
Redakcja serwisu www.otouczelnie.pl przygotowała bezpłatny niezbędnik online dla maturzystów o studiach, kierunkach studiów oraz maturze 2022. Informacje zawierają wszystkie kierunki studiów, 392 […]
Dnia 10 maja w ramach XX Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek „Moja, Twoja, Nasza – Biblioteka!” grupa uczniów z klas Ib i Id uczestniczyła […]
Serdecznie zapraszamy na recital dyplomowy naszego wirtuoza akordeonu: czwartek 22 czerwca, godz. 15.00, Sala Koncertowa w Zespole Szkół Muzycznych im. O. Kolberga […]
Pani Lidia Wierzbicka, nasza katechetka, trafiła na łamy prasy – w dwutygodniku Tina ukazał się artykuł dotyczący jej pracy i pasji, zachęcamy […]