W dniu 24 września 2021 roku odbyło się spotkanie uczniów klas drugich naszego Liceum z Panią Rzecznik Praw Konsumenta – Jadwigą Rojek. Uczniowie dowiedzieli się kto jest nazywany konsumentem. Pani Rzecznik przedstawiła uczniom jakie mają prawa, jako konsumenci. Wyjaśniła także różnice między rękojmią, a gwarancją. Zgodnie z tematem spotkania, uświadomiła uczestników, że konsument, przynajmniej teoretycznie, jest „królem rynku”.
AUTOR
Jacek Adamiec
Nauczyciel języka angielskiego
369 wpisów
Możesz również polubić
Dnia 22 marca 2023 roku odbyła się 20 edycja programu DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, w którym wzięło udział ponad 140 uczniów naszej Szkoły. Jest […]
W dniach 18 – 22 września 2023 r. grupa 45 uczniów klas 2, 3 i 4 naszego liceum (pod opieką p. Anety […]
Nasze uczennice z klasy 1A, Maria Krześniak i Nikola Małecka zajęły czołowe miejsca w Regionalnym Konkursie Pieśni i Poezji Patriotycznej „Kocham moją […]
Najważniejsze informacje dotyczące Matury 2023 LINK do artykułu: https://www.otouczelnie.pl/matura